Her kan I se svarene på de spørgsmål, vi typisk får om Betalingsservice.
Hvordan tilmelder vi Betalingsservice?
Som kunde i HOFOR tilmelder I jer lettest ved at benytte formularen på Tastselv Service.
OBS: Betaler I jeres regning i netbank, og tilmelder I den samtidig til Betalingsservice, skal I huske at slette betalingen i netbank, hvis den kommer på jeres betalingsoversigt for den kommende måned. Ellers bliver regningen betalt 2 gange.
OBS: Når jeres netbank beder jer om at indtaste et kundenummer, er det BS-nummeret fra regningen, som I skal bruge.
Hvordan afmelder vi Betalingsservice?
Hvis I ønsker at afmelde jeres Betalingsservice-aftale, kan I give besked til os, jeres bank, eller I kan afmelde jer via jeres netbank. Vær opmærksom på, at I skal betale et eventuelt udestående manuelt, så I undgår rykkere.
Ved fraflytning afsluttes Betalingsservice-aftalen automatisk, når sidste regning er betalt/udbetalt.
Hvad skal vi gøre ved bankskifte?
Hvis I skifter bank, skal I tilmelde regningerne til Betalingsservice igen, da aftalen ikke flytter med.
Flytter vores betalingsserviceaftale med på vores nye adresse?
Hvis I flytter til en ny adresse, skal I tilmelde regningerne til Betalingsservice med jeres nye BS-nummer, da aftalen ikke flytter med.