Vi har samlet en række af de spørgsmål, I oftest stiller os om vand.
Der er lukket for vores vand, hvad gør vi?
Er der lukket for vandet, kan det skyldes, at jeres regning ikke er blevet betalt.
Hvad gør vi, når der ikke kommer vand ud af hanen?
Der kan være tale om en driftsforstyrrelse, ellers kontakt Kundeservice.
Læs om, hvad I kan gøre hvis der ikke kommer vand ud af hanen
Hvor kan vi få oplyst ledningsdimensioner og vandtryk?
Det kan vi hjælpe jer med.
Kan I hjælpe med et kort over placeringen af vores vandledninger?
Ja, det kan vi hjælpe med på siden “Kort med placering af HOFORs ledninger”.
Hvilken del af vandledningen er vores, og hvilken er HOFORs?
Matrikelgrænsen markerer ejerskabet.
Hvor kan vi søge om et vandstik?
Det kan I gøre på vores hjemmeside.
Kan vi få et ekstra vandstik?
Vi tilbyder et vandstik pr. ejendom.
Hvor stor skal vores vandmåler være?
Det kan jeres rådgiver eller installatør vurdere.
Hvordan får vi et midlertidigt vandstik til en byggeplads?
Det kan I søge om via vores hjemmeside.